lördag morgon.

tjenatjena.
vaknade typ nyss :o
besviken på mig själv att sova bort hela dagen, men vafan. skit samma, idag har jag iallafall något och göra :)

det är en skylt neranför mitt fönster som är ganska rostig , så den gnäller hela tiden. kan ju inte sova pga den ! jobbiga sak ..
idag så ska jag äta släktmiddag , trevligt som jag skrev igår ;)
sedan ska jag nog träffa bella för en gång skull, har typ inte träffas på hela lovet :'o
börjar bli skrämmande hära ..

igår så snackade jag med min killkompis, vi brukar inte prata så mycket med varandra efter lite saker som har hänt. och så skriver idiotiska jag , " men du ! vi måste verkligen träffas någon dag. det var ju hur länge sen som helst ! " och han svarade " ja , ska vi ta det typ .. idag ? " jag svarade då " jaa ! gud va kul "
sen slog dt mig. jag har ju hur mycket som helst att göra. men jag ska se till att hinna det också idag ! :)
jag trodde inte att jag kunde sakna honom så mycket , men det visade sig ! :)
nej nu ska jag logga in på andra sidor hära,
pusshej ! <33

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0