lördag

hejsan.
skriver om igår nu.
jag och carro tågluffade till södertälje och sedan till stuvsta.
tar bussen från stuvsta till storängshallen , jag värmer mej.
sedan tar vi bussen till stuvsta igen och köper godis och dricka.
vi kommer hem , går och käkar på donken och sen drar vi hem,
sminkar oss och sen går vi ner jag , tiina & carro till bogge och jimpa.
var där hela kvällen ( carro drog hem vid halv tio ) men jag stannade kvar tills halv ett eller vad det var.
sen kommer jag hem och tvär somnar, (a)
hihi , eller smsar lite med filip först. men sen somnade jag.
sen idag vakna jag vid nio av angelica som väkte mig ( muttrar )
ligger kvar till halv elva ! skönt.
sen fixar jag mig , möter angelica vid bussen och tar den upp till tomtberga.
kom typ hem nu vid sex , ska snart träffa carro.
hihi , busig.
skriver ikvälll , och det lovar jag !! :D
älskar er. <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0