love

ni måste prova sunkissed bodylotion från aco,
den bygger fram solbrännan , återfuktar.
i love it !
fast jag var stressad och fixade snabbt , sen blev jag fläkig.
så akta er för att bli det. det är hemskt att gå runt och se ut som en zebra.
fast den luktar ju tyvärr inte lika gott.
så fixa med denna ett tag innan ni ska gå någonstans så ni slipper lukta äckligt. ^^

när man har använt den några gånger så blir man fint solbränd , även om jag tycker att det är skit vackert att vara blek, eller andra är fina så .. men själv ser man ut som ett hej kom och hjälp mig spöke. så det skulle nog ingen uppskatta om jag gick blek,  ja ! jag har komplex över min ljusa hy, men det är bara och inse. då är det tur att det finns bus - produkter. för jag skulle aldrig kunna lägga mig i solariet och inte oroa mig för hudcancer och allt vad det finns nu.
då är det ju mycket skönare att smörja in sej en gång om dagen med denna kräm en gång om dagen,
för man smörjer väl ändå in sig med andra grejer , så varför inte ta en med lite brun-utan-sol i ? det spelar ju ingen roll :p
image75

kanske lite jobbig text att läsa för jag är verkligen sjukt dålig på att skriva lite längre inlägg om sånt hära.
men ni får läsa det lite roligt, HAHA,

nu ska jag gå och fixa mig , pusssyy

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0