måndag kväll.

hejsan,
känns inte som att det är lixom kväll klockan står på 22.50 och jag är sjukt pigg,
hjälp säger jag bara, kom hem för ett tag sen, har varit hos kusinerna med bästis och kollat på tv hela dan / kvällen. sjukt mysigt att bara slöa bort en dag sådära.
imorgon ska bella ringa mej klockan åtta haha, hon ska väcka mig, eftersom jag sover för mycket tycker hon,
seriöst. idag fick jag ett ryck och börja städa. haha på mig själv alltså. men det skadar ju inte och städa direkt.

jag ska tjata på mamma och pappa nu och åka utomlands.
vill verkligen det,
en rolig sak jag hörde i fredags. jag sitter och kollar på tv, så kommer det hära bamse klubben upp på reklamen , när man åker utomlands så får man ju som barn vara med i bamseklubben och då säger han :
- jag fick aldrig vara med dära som liten.
då säger en annan : 
- stackare dära !
han igen som inte fick vara med :
- bara för jag inte kunde simma som liten ,
andra :
-  vadå ? åkte du utomlands i sommras ( för att retas )
haha , dem är 16 bast och jag skratta så jag höll på att pissa på mig. xD
nej nu har jag ont i fingrarna av att skriva !
pussy

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0