mina nyårslöften

mina nyårslöften lyder :


  inte lita på vem som helst. vafan, så många gånger jag har blivit sårad av det.

inte falla för idioter om och om igen. samma dära. min första kärlek var en idiot.

satsa på skolan.  det är min framtid. lägg ner en timme eller två lina !

♥ 
var trevligare mot familj och vänner. jag kan känna mig så taskig ibland.

var lite mer social med vänner medans du är med dem. jag har en jävla tur att ha dem vännerna jag har !

inte spendera hela min tid framför datan. visst, det kan vara skönt att sitta en timme eller två. men inte hela dagen .. det blir bara för mycket ibland.

det var faktiskt mina nyårslöften. och jag ska klara dem ! jag ska verkligen det ! ,


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0