nu går jag och lägger mig


nej nu har jag tittat klart på filmen. i slutet blev det så sorligt att jag fällde EN tår. annars brukar jag gråta floder på såna filmer. vet inte vad det heter men, den är gammal och bra, var lite humor i den också , se några skratt fick man ur sig,
jag kommer inte kunna sova mkt inatt , helvete !!
ganska trött menmen, det kanske blir en film till om jag palla. hoppashoppas ! ,
men då kommer jag sova hela dagen imorgon. och vi ska ju käka middag med släkten. min söta farmor har ordnat allting , gillar när släkten är samlad och alla sitter och äter för full fart , mycket skratt och minnen dör aldrig, ajjt ? :)
nej nu ska jag göra mig ordning för natten med allting.
vi hörs imorgon och sov jätte gott. älskar er alla ! ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0