onsdag.

image70tjingeling,
issa väkte mig tio, jag blev pigg. med la mig i sängen igen.
vaknade kvart i tre. jag är skit besviken på mig själv för jag vet att jag inte kommer kunna sova inatt. det är inte bra alltså. måste bara vänja mig med att gå upp tidigt inför skolan. jag ska ju börja satsa nu ! :D
angelica skulle komma snart, för hon skulle duscha och sedan fixa sig, sa hon för en timme sedan. men det tar ju ett tag, :)
nu ångrar jag mej att jag inte hängde med min bror till idre. vafan, ibland fattar jag inte vad jag tänker med alltså, lite trött på mig själv just nu. men jag har kommit på en bra sak ! den tar jag inte nu med er. men med han det gäller ska jag ta det. och det känns toppen ! ikväll kanske jag ska träffa en kompis som jag inte har träffat på typ en vecka , men det var bara hej-hur är det?-bra-själv-bra-okej-bradå-hejdå snack med honom och jag saknar faktiskt honom. så jag väntar tills han loggar in på msn så ska vi bestämma film och jag drar hem till honom ikväll, sköönt eller vad ?! bara ligga och mysa med honom och inte tänka på något annat. för nu har jag ingen att passa tid med , någon som ska bli sur för jag umgås med andra killar, bara vara mig själv och leva livet. haha , så ni som tänker förstöra för mig ikväll med att skicka sms, för jag vet att några av mina kompisar är bra att göra det. haha, jag kommer inte svara. (a)
men det var allt för mig , och förlåt för det långa inlägget , var tvungen att skriva av mig !
love !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0