onsdag.

hejsan,
soft dag. började halv tio och var väl hemma runt ett.
vi var på tekniska idag.
haha, lekte nerd ! :D
gick med jessica hela dagen.
 sedan kom jag hem ( jessica var med mig ) då börja jimpa och tiina bråka med mig direkt !
hahaa. jobbiga jävlar !! :D jag skoja !

det är skit kallt i mitt rum.
hade tänkt och bädda ner mig med en kopp te och läsa ut min bok.
najs eller vadå ? :)
är ganska trött på denna jävla kyla !
ÄR JAG ENSAM ?! skulle inte tro det va?
men nu ska jag hitta på något kul.
c yah , <3

Kommentarer
Postat av: JASSI

hahah, håller med kallt lixom :P §§

2008-01-23 @ 19:52:25
Postat av: liina

som fan, bort med denna kyla ! §§

2008-01-23 @ 22:33:28
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0