onsdag.

hejsan.
var i stan idag igen med johanna och bella.
kul fast jobbigt och gå med trasiga skor :o
haha. jag och bella käka på donken ( jag bjööööd !!! )
sen när vi går där ifrån kommer det fram en 94a till mig och frågar :
har du cigg ?
jag : neaj ? :s
hon : varför ?
jag : för jag röker inte ? ..
hon : varför inte då ?
jag : för jag inte vill ?

så när det ett jävla måste att röka ?!
blir sjukt trött på detta skit , höll på att få panikslag ..
anyway , vi går hem till bella och sedan till hgy på öppet hus :)
haha , vafan , vi terrade danne .. soooorry !
sen gick jag till tomtbergahallen och kollade på 92ornas träning ,
gick till gp med kärechirster :)
hih , ska sova nu :)
pussheeejj ! <3,

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0