sista inlägget.

tjingeling, ;)
nu blir det dagen sista inlägg, eller ska man säga dagens ? det har ju gått över tolv nu ! :P
sitter med en varm macka och ett glas cider :)
har inte mycket att skriva mer, men hoppas alla mår bra nu !
pallar inte skirva om resten av min kväll , det håller jag inom mig ;P

men en bra sak är att jag fick lite tröjor av min kusin idag, ibland annat ett lyle skott tröja, har länge velat haft en, men har lagt pengar på annat istället, men så fick man en, sjukt nöjd :)
ååh måste bara tillägga en sak ! mitt hår har börjat växt igen!! överlycklig :)

idag kände jag verkligen hur mycket min kusin betyder för mig, är jätte stolt och glad över att ha en sådan kusin , som man kan prata ut med , se upp till och sånt.
fredrik hallqvist heter han , kärlek till honom , ska vara skit rädd om honom !! :)

innan jag går och lägger mig, måste jag bara fråga om ni har något bra bok tips ? :p är nämligen jätte sugen på att läsa en spännande och rolig bok. har ni några idéer? säg till mig då !

sköt om er <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0