snabbskrivning.

godmorgon, hoppas allt är bra.
själv är jag väldigt stressad men vafan, måste hinna skriva lite också.
börjar 9:10 måste gå snart för att hinna.
ska möta angelica på vägen, skönt.
jag tar ingen dagenoutfit idag. för jag har bara slappkläder.
ett par gråa jeans och min candatröja haha. skönt.
har inte så mycket att berätta om. min natt
jag drömde två mardrömmar har gråtit som en liten bebis.
hemskt ?!
har inte sovit speciellt bra, eller jo på slutet men sen ringde mamma och väkte mig.
haha. jag kommer inte ihåg att hon har ringt.
men nu kom jag på att jag vettefan vart mobilen är.
måste leta !
C YAH ! <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0