some say love

hejsan. igen ^^
nu blev jag mega sugen på att träna när jag ser alla andra har som status på msn (träning) gah !
har inte haft lust att gå utanför dörren på hela lovet, så nu kommer det när allt drar igång igen. då har man inte tid , träning , läxor , skolan , hinna med vardagsgrejerna, hjälp :s

jag har extremt tråkigt nu ..jag gjorde en smoothie för hand ^^ fråga inte hur , men jag är fan grym ! :D
jag har världens största problem (nästan) JAG VET INTE NÄR JAG BÖRJAR IMORGON :o
har ingen som jag kan fråga , xD haha hjälp mig ? :D
nej nu fick jag reda på att vi börjar 8:10 och slutar 15:30 ett rent helvete !
och så har man idrott på dagen, finefine ..

nej imorgon har jag inga större planer. typ skolan , träna x)
nu när skolan är igång igen kommer jag inte vara så himla aktiv alltså med att skriva mitt på dagen och flera inlägg om dagen, men det klarar både ni och jag. det kan jag lova !

nej nu ska jag blir lite social hära (a)
C YAH !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0