söndag

tja allihopa !
vaknade 11 imorse , blev lite sen där uppe. men vafan! :P
var där i tre timmar , :o spelade innebandy, skvallra lite (a)
kom hem , ringde bella hon kom vi spelade singstar. hon ska sova här inatt.
så blir dålig upptadering idag , sorry !
har inte mycket att skriva idag, tänkte ta det lungt ikväll.
SKOLAN BÖRJAR PÅ TISDAG !!! :o
hemskt vafan , men till ni andra som börjar imorgon, jag lider med er  xD

mamma kom hem med en film från bilen, alla hans ex heter den. gammal goding (a) har nog sett den hundra gånger tidigare , men en gång skadar inte eller hur ? ;)
nu klagar bror att jag inte gjorde någon fishy pose på mina bilder :| ni vet .. jag brukar göra det ;)
nej nu tror jag att bella vill hem , så kanske lånar hennes data , annars skriver jag ikväll .
C YAAAAH ! <3

image87

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0