sorry

förlåt, jag orkar inte skriva om igår.
hoppas att det inte gör något,

tränade idag. skönt att få springa av sig.
sen drog jag hem. jimmie och tiina var hemma.
så vi åt lite efterrätt och pratade.
sen duschade jag i nästan en timme. skit skönt.
och sedan satte mig hära.
det är jätte osocialt folk inne på msn. [ förlåt igen ]
men jag ska ändå sova om en kvart. haha

jag kom på att jag har känt filip i sex månader idag. :o
det är typ skit mycket , [ ellerinte ] men alltså. det känns att bara vara 2 månader kanske.
haha. men vafan.
jag har prov på fredag. i engelska tror jag.
har ju inte gjort ett skit på hur länge som helst i engelska så.
så det är dags nu !
nu har jag skrivit lite.
hörs imorgon.
sovgott ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0