sovgott

tjingeling !

sitter och tråkar. ska snart sova.

haha. hoppas ni mår bra . ska lägga upp lite videobloggar senare.

efter dethär inlägget ska jag nog sova. eller jag måste!

gud vad dagarna går snabbt !

snart är det väl sommarlov,

efter det börjar jag åttan och får betyg. nej nu får jag en klump i magen och mår dåligt över min dåliga insatts i skolan, ska börja plugga mera och sitta vid datan mindre ! eller vad tycker ni ? fast jag kan ju inte slita mig ..

jag har en glasbit i min fot :o och jag har match på lördag. och hur ska det gå med linas fot ?! haha. (a)

wiiiie ! jag fick typ reda på att jag inte ligger efter i NO´n längre ! YES !!

det börjar gå bra nu. men har lite brister i svenska och i engelska. eller i engelska helt. har nog inte gjort ett piss på hela terminen, alltså höstterimenien.

nej nu orkar jag inte skriva mer. pusshej!


image112


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0