telefonsamtal

haha, har nyss snackat med bella.
blir typ vänta - så om och om igen (a)
jag är inte bra på att göra flera saker samtidigt.
jobbigt värre xD
imorgon blir det typ filmtime. haha mys.
skar mig på en spegel idag så jag har mega ont i min tumme.
har lite problem med att skriva.
så det bara pulserade ut blod ur min tumme och jag svimmade (hih gör alltid det)
så jag låg helt livlös på golvet när mamma kom in, men hon fattade ju att jag hade gjort illa mig (det är inte första gången jag svimmar) vilken kalabalik xD

just nu kollar jag på en dampkille , lärare i kvarnberga. shit alltså, rådamp typ.
jag höll på att dö när filip bytte namn till "pedofilip" alltså "pedofil + ip , usch kunde inte andas.
usch fyy och blä xD

nej nu drar jag.
sovgott :)<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0