test.

vilken..
tidning läser du?:
många. men alla läser mina :o haha
buss åker du oftast?: typ 742an :)
fråga ställer du oftast?: va ?
dag föddes du: 15 december
årstid föredrar du?: sommaren och våren
stad/by är du uppväxt i?: huddinge in maaaah assss ! 

vad..
gör du nu?:
chill , stör mig på mitt hår
gör dig till en bra människa?: eh .. nån annan får svara på det ? :D
gör dig till en dålig människa?: blir lite lättretad , får cpdamp utbrott mer än fem ggr om dagen
har du lyssnat på idag?: men hallå ?!
har du för storlek i skor?: 35-36, den som skrattar nu DÖ !
har du på dig?: björnborg och en jääätte stor tröja 
ska du göra nu?: snart sova
ska du göra imorgon?: träna , och träffa bella igen :)<3
sa du senast och till vem?: till mamma : vänta förihelvete ,( jag vet jag är trevlig )
sa någon till dig senast?: gå och lägga dig nu
vad tror du på?: massor
tror du inte på?: evig kärlek


favoriter..
vad använder du just nu för jacka?
min peak, den enda varma.
vad använder du just nu för skor? olika.
favoritfärg på kläder? det ska matcha bara. 
favoritmaterial på kläder? eeeeh , spela roll.
vilka kläder skulle du vilja ha just nu?:  men seriöst, alllltt !!!!
favoritaffärer? massa.
för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?: eh-he, tar en annan fråga.

ditt rum ..
stort, litet eller mitt imellan?
mellan. :)
vilken färg på tapeterna? röd fondvägg och resten grått ( lina tha king har målat ! )
vilka färger går rummet i i övrigt? rött och brunt
favoritmöbel i rummet? min otroligt sköna och stora säng (skojar inte !)
varför? den är stor och mjuk (a)

vad vill du ändra där inne?  linahallqvist ritar sitt rum själv, mamma och pappa gör det, ( lyyyyxx ? )
vad har du på väggarna? va?
vad har du där inne av följande:  
a) tv?
japp :)
b) video/dvd? ja
c) dator? yes
d) telefon? absolut
e) tv-spel? vem har inte ? ;D
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? systembolaget , huddinge centrum och ett stort jävla segel ! :o
vad gör du oftast i ditt rum? sover , sitter vid datan , hahahaaa och jag gör allt i mitt rum (a)
vem förutom du brukar sova i din säng? bella , pojjken

SOCIALT
1. senaste konserten du var på?
eh , kommer inte ihåg
2. vad har du i din
a) jackficka just nu?
busskort , mobil , nycklar , pengar , legg , massor :o
b) väska just nu? hela min garderob , 7 kg smink , och tre ton böcker
3. vad är du beroende av? seeeex ! :o skojar ... inte ! xD
4. vilket land kommer du i från? sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? olika.
6. vad tror du på inom religon? haha,
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristen
8. vad köpte du senast? godis
9. vad bor du i (villa, lägenhet, husvagn...)? lägenhet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har säkert också haft sex med Orlando :)

2008-01-30 @ 14:58:11
Postat av: liina

haha , japp. han är verkligen usel !!

2008-01-31 @ 21:03:28
URL: http://liinahallqvist.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0