tisdag kväll

hejjsan ! :)
tisdag betyder ju träning i mitt schema !
så jag har tränat självklart idag.
hade feber imorse. mamma bad mig att stanna hemma , men jag sa nej ! jag ska gå till skolan.
för jag måste träna. det var ju tur det, för vi fick nya matchställ.
jag tog nummer 44 och dem är lika som 91ornas. hjälp :s
det var jättemånga som tyckte dem var snygga. men jag har ju sett dem sjuttioåtta gånger tror jag så det är lungt ;)

var med jessica idag , köpte ett nytt puder. det dära som alla har från loreal ;pimage125
vi får väl se imorgon vad jag tycker om det.
men som alla verkar tycka så är det nog perfekt ! :)




ska nog gå och lägga mig tidigt idag.
har sovmorgon imorn, men jag måste verkligen sova !
sova bort febern. ( nu kommer alla klaga )
haha men skit samma.
skriver kanske ett inlägg till.
puss , jag älskar er !


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0