torsdag.

halljosan.
förlåt att jag inte har skrivit på mycket, mitt intrernet la av igår så kunde inte skriva.
och imorse hann jag inte.
hoppas ni mår bra.
fikade med isabelle idag. skönt, det gick väldigt snabbt och sånt.
men behövde sätta mig en stund och snacka lite skit , x)
ska snart träffa henne igen om jag inte ska tvätta ikväll,
hoppas inte !!
sitter och lyssnar på skumm musik, men skönt att jag håller på att byta stil helt och hållet.
sen får ni tycka vad ni vill. behöver en förändrning.
just nu vill jag ut och gå men det ser ruskigt kallt och och det regnar.
inte skönt !
jag kör dagens outfit lite senare ikväll. orkar inte lägga upp bilder nu.

nej nu ska jag nog ringa och tjata på isabelle.
pusshej sötnosar ! :)<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0