torsdag.

hejsan,
idag har jag varit med carro och skrattat så jag har fått magknip !!
skit ont i magen säger jag bara. vi har käkat , druckit energi drickor ( haha skit pigg :o ) , hur mkt som helst ..
alltid lika kul med henne. (a)
min nya fina mobil har redan gått sönder , :( ( oväntat ? näääeej ! )
men så jag har inte smsa. så ni får ringa om det är något , ^^
haha. menmen. jag ska gå in till min bror och nörda lite xbox idag igen ! ;)
hahha , känner mig som en liten pojke. men det är extremt kul och sitta och prata med jimmie.

jag skriver inte lika mkt blogg längre.
har inte lika mkt lust längre. men jag hinner iallafall med ett inlägg om dagen så det är lungt.
[ JAG HAR SKIT DÅLIG KONDIS ! ] var bara tvungen och säga det. orkar inte springa till bussen längre. håller ju fan på att dö efter halva vägen .. puh inte bra lina.
nej nu ska jag spela xbox.
börjar klockan åtta imorgon. jobbigtjobbigt.
haha. jag ska åka och köpa nya skidor imorgon. kul eller vadå ? :)
amen . hörs imorgon ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0