Åksjuk

Jag har redan lyckas bli åksjuk, så tyspiskt! Men det är inget som stoppar mig från datan.
Jag somnade en liten stund, haha. Sen så ringde jimmie pappa och dem börja prata, då vaknade jag..
Björne och deras familj är påväg ner nu också, ska bli kul och träffa dem alla. Driva med johan som ni kommer få se i bloggen i en veckas tid, han är tre år yngre än mig, lever för hockey ( spelar i djurgår´n ) , skrattar om man säger fis eller något liknande. Och vi är som syskon! :D

TOBBE! jag hittade mina solbrillor ;)
Jag tänkte ta lite egopics, men jag hittar inte mobilen och orkar inte resa mig upp för jag sitter ganska så bekvämt nu efter många moment!

Jag kommer uppdatera lite nu! :)
Over and out

Update: Vi är snart i hulstfred!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0