Äntligen!

Hejsan!
Nu sitter jag här, idag har dagen varit spännande. eller något.
Blev väckt runt halv nio, jag fixade lite och packade. Sen fick jag skjuss till busshålsplatsen, tack!
När bussen kom så satt jag bakom några killar som ville ha mitt nummer och sånt, jag sa nummret. Men mitt gamla :'D haha, bra va?
Sen bytte jag till tåg och sen igen, lite jobbigt!
När jag kom hem la jag mig i sängen, läste en frida tidning, och sen smsade vega. Då började jag gå mot bussen. Vi gick om varandra innan vi träffades, haha! När vi kom hem till henne badade vi i hennes pool och solade. Måste säga att jag har fått mycket färg idag.
Sen drog vi till huddinge och käka på donken, gott varé!
Åkte återigen hem till henne, badade, solade och fixade oss.
När jag åkte hem så var det snorvarmt på bussen, inte kul!
Ikväll ska jag kanske sova hos vega. Om hon inte ska träffa Viktoria imorgon. Hihi :)
Over and out

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

hej hopp....

2008-07-26 @ 18:50:18
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: cissi

färgat håret än då? <3

2008-07-26 @ 19:07:42
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0