Bada!

Ska snart gå och bada, men innan ska jag läsa nya klick!
Imorgon ska jag ta 10.15 bussen, gäsp!
Ingen är vaken då heller, så jag får väl ta och smsa med mig själv, haha! Jag skojar bara ;p jag lär väl lyssna på musik, ta det lite lugnt. Måste tyvärr gå upp klockan nio då.
Ska gå till bussen tjugo i tio. Det tar cirkus en halvtimme och gå, och jag vill inte springa sista biten om jag skulle se bussen komma i backen, det skulle vara jobbigt, med all packning jag har. Två veckor´s packning, en morgontrött lina och stressa till bussen. Det finns inte med i min värld iallafall :'D

jag saknar tobias. och min jim!
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0