be strong

Känner att mina inlägg nu har blivit känsliga, förlåt..
Men idag har jag känt mig så, idag iallafall.
Godnyheter! - Jimmie och kanske tina kommer till oss i småland på onsdag eller torsdag. Min bror det, han är bäst!

Imorgon ska vi åka runt nio, till coop och handla mat! Sen ska vi till skärgården, nånstans neråt. Det blir fint!
Jag och mamma ska sola, och jämnföra somvanligt, gissa vem som vinner? inte jag iallafall.
Min katt badade idag, i en vattenpöl. Duktigt ! Han blev lerig och hans vita päls var inte vit längre, nu ser han ut som en skönhet igen.

Min pappa tycker att jag ska blond igen, jag tänker så det knakar.. ja, bokstavligen..

Nu hittade jag lite roliga saker och utforska på mina händer, hörs!
Over and out


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0