Bränner

Ska nog stänga av datan nu, och lägga mig under täcket och drömma lite.
Imorgon ska jag bara vara hemma tills på kvällen då vi åker, så jag ska packa, packa och sa jag packa?
På söndag eftermiddag tuffar vi ner mot kålmorden.
Klockan sju ringer alarmet hos familjen hallqvist ( okej, det behövs inget alarm för morgonpigga mor och far, men för mig behövs det en hink, med kalltvatten och is för att jag ska kunna vakna så tidigt på morgonen)
Vi ska fixa oss för att gå in på kålmorden, det blir nog fina bilder. Eller vad tror ni?
Nej klockan är mycket och jag är trött, vi hörs om ett par timmar !
Sovgott änglar! Over and out

Kommentarer
Postat av: felizia

ha en rolig natt :)

2008-07-11 @ 03:19:10
URL: http://feliziaaaa.blogg.se/
Postat av: © chn, tonårsblogg.

tack så mycket, dina bilder på headern var fina ;)

2008-07-11 @ 11:08:23
URL: http://cilaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0