cry



Jag ska dra på mig några snygga kläder, får se vad det blir eftersom allt ligger i tvätten.
Måste lägga in bilder också, men ni får nog vänta nån timme till.
Är för trött för att leta efter sladden..
Sa jag det att min bror hade haft sönder tv´n ihelgen. en eloge till dig broder!
När pappa kommer hem, ska jag tjata lite på han, det är en hemlis.. vad jag ska tjata om.
Nej ska nog försöka hitta på något, imorgon så ska jag försöka jogga lite.
imorgon är en dag.. som jag hatar, ingen vet faktiskt varför. ska inte berätta heller!
vet ni vad jag drömnde mer om inatt.. pss om filip, han var med i drömmen.
Han var verkligen jättesnäll, synd att det var en dröm.
Nej nu blir det mer babbel än gjort, hörs?
Over and out

Kommentarer
Postat av: cissi

det är ju bara att stoppa in minneskortet i datan

2008-07-07 @ 13:12:56
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0