Det finns en mening i allt som sker.

Jag längar tills jag kommer hem lite grann alltså.
Jimmie försöker få hem oss, jag vet varför..

Igår när han skulle skjussa in Madde till stan med en kompis så skulle han skoja det lite, så slirar han in i ett räcke längs vägkanten, det blev bara smä märken. Men mamma och pappa är alltid så oroliga om honom. Så dem fick ju världens utbrott på honom och sånt. Så tänkte jag : Nästa gång är det väl polisen som ringer..
Man får ju inte tänka så, men det är min bror. Jag vet hur han är..

Det finns en mening i allt som sker, det är sant!
Exakt allt som sker, det är någon som planerar våra liv. Så har jag alltid trott. jag har sjuka saker för mig..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0