Det kliar i fingrarna!

När jag kommer hem till stockholm, då ska jag in till stan.. 
Tredje dagen, haha. Jag har redan planerat så mycket!
Första dagen : Packa upp, ta det lugnt!
Andra dagen : Träffa oscar och hämta mina saker, efter det glida hem till niclas <3
Tredje dagen: Stan.
Och jag måste träffa bästis någon dag också!

Visst är lågstadieordet bästis gulligt? Jag älskar det !

Nu smsade vega, hihi. Yey någon som är vaken såhär tidigt :'D 
Måste göra om min design, såg att jag hade fått en beundrade.. som har exakt en sån design som mig, inte header´n men ni förstår mig. Det är så tråkigt tycker jag!
Aja, vi hörs!
Over and out


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0