Du sprang rakt imot mig

Vi stannade i vetlanda typ.
Jag gick in på gina tricot där jag hittade 4 plagg som får täcka min nakna kropp.
Två tröjor, en body och ett par shorts. Jag orkar inte ta kort på det eftersom jag har köpt så mycket dem här två dagarna.
Allt detta gick på 450 spänn för det var rea, eller inte en av tröjorna. Den kostade 300 spänn. Men resten. Mamma tycker att jag är sjuk som har så mycket kläder men använder inget nästan. När jag kom ut där ifrån kollade pappa på mig, suckade och sa : Får börja jobba dygnet runt snart. Jag puttade han lite och gick.

Nu har vi ungefär 10 mil kvar..
Måste bara säga att jag laddade ner ett redigeringsprogram, det var exakt som ps ! haha.
Jag ska sysselsätta mig med det, så hörs vi senare!
Over and out


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Inte jag just nu :( tycker den ser hemsk ut..

2008-07-21 @ 14:15:32
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Du förresten har en tävling om ett par solglasögon som avslutas idag om du vill vara med :)

2008-07-21 @ 14:20:56
URL: http://jyees89.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0