En fin kille

Sitter helt ensam här, mamma och pappa är och äter.
Jag mådde "illa" så jag stannade hemma, kanske lika bra.
När jag kände att det började rinna massa tårar, jag vet varför..
Så skickar tobbe ett sms, så han fick mig på bättre tankar, jag vet att du kommer läsa detta, skina upp och säga det till mig. Du är en fin kille, du vet om det.

Tänkte ta en promenad, men det slutar med tårar iallafall, det gör det alltid!
Eftersom mina tankar snurrar mer än vanligt då.

Jag måste radera min senaste tid, för att få ut oscar ur mitt huvud.
Men hela tiden, kommer han upp. Jag har bett han sluta skriva desperata saker till mig.
Jag har blockat han på msn, han säger att han har tagit bort mitt nummer.. Jag har bett hans kompisar sluta skriva till mig. Och jag vill inte att han ska bry sig mer om mig.
Det tar på mig, en bit av min styrka. Varje gång han kommer upp i mitt huvud. Jag orkar, det gör jag. Men jag blir trött, på att bli sårad.. Alla säger åt mig att inte gråta över en idiot. Men den idioten har inte varit en idiot hela tiden, han var faktiskt riktigt underbar i början..
Nej nu ska jag sluta skriva om honom, orkar inte.
Ha det bra, vi hörs?
Over and out


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vill du få ditt ansikte avmålat? För mer info, besök min blogg! /Sophie

2008-07-14 @ 18:38:36
URL: http://dittportratt.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0