Ett öga blott



Kvällen som har gått, vi satt hos grannarna.
Jag la pussel, hahahaha. Jag tog tid hur snabb jag var, ooohyeah! 9.49 snabbaste :)
Simon ringde mig, hihi. Han sa att jag lät ledsen...
Det är slut, forever and ever mellan mig och oscar nu också. Kan berätta varför.
Han ringde, helt panikslagen till mig.. Det var hans tjejkompis, hon hade kysst honom. Och dem sov tillsammans. Och sånt.. aja, är ganska nere. Men mina närmsta har stöttat mig nu. Im fine!
Ska snart sova, ligger i sängen just nu. Väldigt skönt måste jag säga, ni ska veta hur dåligt jag sov inatt!

Just nu lyssnar jag på min favorit låt med Creed också, känner att jag lever. Mår ganska underbart annars. Även om jag och oscar gick skilda vägar idag. Vi kommer nog fortfarande vara vänner, om jag inte gör som jag sa till Jim att jag skulle göra. Men det är elakt !
Vi har bestämt oss att träffas, vi kanske försöker en gång till.. Om vi kan lita på varandra igen.

Imorgon bitti när jag vaknar så ska jag ta en strandpromenad, ringa några samtal, ta några fina bilder på havet och bara le! Jag är så glad faktiskt ! :)
Vi hörs snart igen! Over and out

Kommentarer
Postat av: sandra

vad scary den andra bilden ser ut :P

2008-07-12 @ 01:12:08
URL: http://marinoni.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0