Framme

Nu är jag framme, eller var för länge sen.
Jag har redan kollat på film, men orkar inte göra något annat.
Det blåser som fan ute, förlåt ordvalet.

Men eftersom msn inte funkar kommer jag inte vara inne dära.
Jag är ganska sur på mamma och pappa så jag pratar inte med dem eller något.
Det kan ju Jimmie göra när han kommer, jag lovar. Nu kommer helvetet braka lös..

Det är ganska många som säger att jag inte får sluta blogga, men jag vet inte än.. känner att mina trogna läsare är borta. is gone..
men jag vet inte. Har ingen större lust och berätta varför jag inte vill blogga längre.
Over and out

Kommentarer
Postat av: johanna

jag är kvar,

2008-07-17 @ 18:45:57
Postat av: anonym

jag me !

2008-07-17 @ 18:46:23
Postat av: lollo §

Din är as bra, sluta inte !

2008-07-18 @ 22:31:50
URL: http://sweetlollos.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0