Godmorgon!

Vaknade nyss, fick sova ut idag, eftersom jag somnade ganska sent inatt så var det ju toppen!
Nu sitter jag ute i solen och njuter! Det är jättevarmt ute, igår var det hela 43,5 grader i solen ute här så biggan!
Herregud säger jag bara, det är ju jättevarmt här i sverige typ ;p

Anyway, min mobil låg under sängen så när jag vaknade hade jag 11 sms, hehhe.
Tobbe hade skrivit världens sötaste, bara sådär. Blev jätteglad.
Dagen börjar bra. ;)

Nu ska jag skåda mina bikini linjer och prata seriöst med mor min!
Hörs.
Over and out


Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna grymma goodiebagtävling värde c.a. 3000:- har nu även lagt till 4 tröstpriser i form av biobiljetter och eftersom det bara är 3 deltagre och tävlingen bara håller pånågra dagar till, har du riktigt stor chans att vinna :)



Så ska du inte vara med ? ;)



Ha en underbar dag!

2008-07-24 @ 14:55:15
URL: http://mariapettersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0