Godnatt

Måste försöka sova nu, måstemåstemåste! 
Det blir så himla varmt av datan, och kan säga att det inte är så speciellt skönt..
Tror att jag bråkade för sista gången med oscar nu.. han blev sårad, och jag satt med ett leende på läpparna ( elakt, men ja )

Jag sitter och gör småflätor i underhåret när jag har tråkigt, och när jag gör dem. Så ser jag kritvita hårstrån..
För ett litet tag sen, satt jag och kollade ut genom fönstret. Då var jag bombsäker på att det var någon svartkläddman utanför, efter ett tags tittande, insåg jag att det var en buske och en skylt.. Skrämmer mig själv

Vi hörs imorgon!
over and out




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0