Gör den igen.

För 5 år sedan..
Var jag 8-9 bast, skulle börja 3an tror jag. Mådde som ett barn och jag visste inte vad ett liv var.

För 3 år sedan..
Var jag elva, skulle börja sexan. Kommer ihåg att det var ett av mina bästa år kanske!

För 1 år sedan..
Blev jag jättebra kompis med julia stjerna, vi gick på bio och sånt. Det var även då mitt liv började rasa..

För 4 månader sen..
Var ett rent helvete! Allt gick fel då.

Igår..
Var det Tisdag, vi var ute på någon ö och hade trevligt.

Om 1 år..
Är jag 15 ungefär. Ska börja nian och hoppas på att mitt liv har börjat klarna upp sig.

Om 2 år..
Är jag snart 17. Ska börja andra ring på gymnasiumet.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0