Grattis storebror

Imorgon är en speciell dag, en speciell dag för min bror.
Han fyller 22 imorgon.
Då när han fyller hela 22 år, då är inte jag hemma.
Jag har varit väldigt ledsen för det, för jag känner mig ganska dum.
Men på måndag ska jag fira honom, lite sent och ensamt.
Men bättre sent än aldrig, det är bara för att min storebror.
Han är inte som alla andras.
Ibland brukar vi kolla på tv, äta saltapinnar, dricka cola och skratta.
Ibland brukar jag få vara med honom, ( även fast jag vägrar ) brukar vi alltid hitta på något.
Ibland brukar han skjussa mig vart jag än vill.
Ibland brukar jag få åka med på hans fyrhjuling.
Ibland när jag inte är hemma brukar han gå in i mitt rum och skicka över min musik till hans data, sen när man kommenterar det, då nekar han för han tycker att jag har dålig musik.
Ibland brukar jag få jobba med honom.
Ibland brukar han och jag översätta bra låtar till svenska, då blir det gensast jättedåliga.
Men hela tiden, så är han bäst.
Jag älskar honom, jättemycket, Jimmie Hallqvist


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0