Happy fucking face

Hello!
Jag är på strålande humör, tillskillnad från en timme sen ;p
Jim sjöng för hela huddinge centrum att han älskar lina hallqvist och alltid ska göra. Mina föräldrar skrattade som attans, sofia hörde det också :p
Jim ska köpa hörlurarna, inlägget innan åt mig. i love you baby, snällt va? :)

Jag åt en sallad för ett tag sen, eller är inte klar ännu. Är lite seg vettu!
Imorgon ska jag träffa min baby, vet inte om vi åker in till stan eller inte. Vi får se!
Vi hörs lite senare, måste gå på toa.
Over and out

Kommentarer
Postat av: soofia

haha min balkong dörr va ju öppen så det va ganska svårt att undvika att höra dom (a)<3

2008-07-30 @ 12:45:08



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0