Här igen

Ligger i sängen.
Mobilen plingar som aldrig förr.
Jim ska bara lägga sig i sängen, sen svarar han igen.
Världens bästa.
Jag ligger och kollar in i min garderob, jag vet inte vad jag ska ta med mig till åland.
Imorgon ska jag duscha mitt hår, för det är fullt av hårspray.
Så duschar jag när jag kommer till åland runt 18 imorgon.
Då ska jag och farmor sitta vid matbordet och kolla ut igenom fönstret, ut över havet och se svanarna guppa omkring, några båtar fara förbi och kanske några fiskmåsar, där sitter vi och dricker te och har våra tofflor på oss, prata om livet och bara njuta.
Jag kommer släppa alla problem, ta med mig en bra bok och ligga och läsa.
På fredagen när simon kommer, är det nog fullfart ut på sjön, då är jag mitt rätta jag.
På måndag åker jag med hasse och anita till båten, får åka med dem på båten och efter får jag skjuss till täby, hem till dem. Där hämtar mamma mig.
Jag kommer blogga ett litet tag imorgon, sen får ni väl läsa gamla inlägg eller något :)
Vi hörs snart igen.
Over and out


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0