Hemma!

Nu är jag hemma från Söder!
Sov i Järna inatt, det var mysigt. Men varmt som attans, så fick kanske inte så mycket sömn inatt, men tar igen det snart.
Jag och Isabelle såg Mamma mia idag, 5 av 5 måste jag säga. Så himla bra film, jag går och nynar alla Abba låtar nu. Men det är det värt, ett måste! Jag och bella ska köpa filmen typ :)
Skulle igentligen ha sovit i Järna inatt igen, men jag ska sova hemma istället, har ju inte varit hemma på så himla länge och sånt. Måste göra massor ikväll, noppa ögonbrynen, byta väska och sånt!
På tåget när jag skulle hem såg jag bästis, men hann inte stanna och prata för jag sprang nästan hem, kissnödig!

Men jag måste bara säga att jag har saknat bloggen, även om det bara har varit i två dagar ;p


Nu blir det mycket bloggande ikväll, men först ska jag läsa alla bloggar jag följer dagligen! Jobbigt, eftersom jag ligger efter! Aja. Vi hörs snart igen.
Over and out


Kommentarer
Postat av: Evelina Bonardi

förstår inte budskapet med din bild högsupp?:P

2008-07-28 @ 22:24:27
URL: http://evelinabonardi.blogg.se/
Postat av: Evelina Bonardi

Okej, det varab ara av en nyfikenhet:)

2008-07-28 @ 22:37:35
URL: http://evelinabonardi.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0