Hos Jimmie

Nu sitter jag i Jimmies rum och kollar på tv, eftersom har alltid tar min fjärkontroll för hans är sönder, så är det lika bra och kolla på tv här inne. Haha.
Mamma är och köper hårfärg åt mig just nu, vill inte visa mig såhär ute i centrum ;p Så hon fick offra sig och köpa.

Tommy kom förbi och lämnade mina 100 kronor nyss, woho. Lite rikare, bara 200 kvar. haha. Får inte mitt barnbidrag eftersom mamma spar det sålänge :(
Jag är inte lika bloggsugen längre faktiskt, det känns som jag trycker fram inläggen.. Men bloggsugen kanske kommer tillbaka när skolan börjar, och när innebandy skolan är blir det nog ingen blogg alls. Man är ju helt slut på kvällen! Haha. Men jag ska ju försöka dra in till kungsan en dag med carro, det är ju ung-08 så det måste man jag glida iväg på :p
Nej nu ska jag kolla på tv, puss!
Over and out


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0