I fucking hate you



Förlåt för den ilska rubriken, är nämligen ganska besviken på en viss person, hoppas han förstår nu.
Men försöker att tänka bort det och längtar tills tobbe loggar in eller får mottagning, någon som vet hur länge det tar och från gotland med båt? säg!
Jag loggade in på facebook och glodde runt på en massa bilder, kollade mest bilder på O...
Hur kan något bli så fel?
Ska snart springa och duscha. Kunna skrika i duschen, stackars dem som hör det, haha!

Det var någon som spelade en speciell låt nyss, som var utanför. Min och oscar´s låt.. Dethärärjobbigt
Men jag måste bara säga att jag har världens bästa vänner, och jag älskar er alla! Hoppas ni tar åt er mina änglar.
Nu ska jag pyssla om min jim, och tänka fint! Over and out

Kommentarer
Postat av: gotlandsbåten

3 tim

2008-07-18 @ 23:30:53



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0