i want to be forever young

Det finns en kille i mitt liv, han som har funnits i mitt huvud i ett år nu.
Första gången jag såg han, där kom han springande.
Hela han var solbränd, han såg precis ut som min drömmkille.
Han har sakt hela tiden själv att jag såg så mycket äldre ut, när jag stog där och kollade in honom.
Men för bara någon månad sedan så blev han min, för ett tag.
Vi bodde för långt ifrån varandra, det fick man höra..
Men när det var vi, så höll han alltid om mig.
När jag kom från tåget så såg jag han komma gående i backen, när vi möttes.
Så bar han upp mig och snurra mig medans han kysste mig.
Vi gick upp för backen, höll varandra i handen.
Han sparkade i snön, det ekade bland träden, från mina klackar.
När vi kom hem till honom, så satt vi i köket, jag drack varm choklad för att inte frysa.
Han pillade på en servett som låg överst, jag drack upp det ganska snabbt.
Då jagade han mig runt hela huset, jag skrattade så jag nästan grät och det slutade att jag somnade i hans säng, med han händer runt mig.
När jag vaknade så kysste han mig, han hade legat och kollat på mig.
Vi gick på promenader, kysste varandra under ett stort träd, vi tävlade med bilar, vi fick springa till tåget för att hinna med det hem till mig.
Hemma hos mig, så visade jag han huddinge runt, det tog någon timme.
När vi kom hem, åt vi middag, sen låg vi i min säng och myste sista timmarna.
Jag följde med han till tåget, det var det jobbigaste, att säga hejdå.
Vi kysste varandra, alla kollade på oss.
När tåget rullade in, så sa vi hejdå.
Och han gick på, jag gick igenom dörrarna.
Det tog inte änns en minut innan första smset kom ; Jag saknar dig
Det kunde ta upp till flera dagar innan vi sågs igen.

Men det jobbigaste är att jag måste träffa dig varje sommar..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0