Im fine

Efter 45 minuter storbölande så mår jag bra igen, det var ingen större skada skedd.
Men jag berättade om min farfar för jim, för er som inte vet så gick min farfar bort 18 december 06.
Han stog mig väldigt nära, han var som min bästavän. Visade vägen fram om jag säger så.
Men tillslut så fick jag stopp på mina tårar och blev på bra humör, sprang och hämtade lite tiger balsam till mitt knä.
La lite under ögat och det svider, jävla plågningar jag hittar på! haha

Imorgon ska jag träffa jim igen, lika kul som vanligt eller vad säger man?
Jag är väldigt täppt i näsan efter all gråt, haha. försöker sjunga, men jag låter mer som .. inte vet jag !
Nej vi hörs av lite senare, over and out

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: tack, det var kul att höra :)

2008-07-09 @ 10:50:40
URL: http://vinblad.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0