Im here

Förlåt förlåt, för att jag inte upptaderar lika mycket längre, det blir ändring såklart när jag kommer hem! Ni får stå ut tills dess. im sorry.
Well, tänkte väl göra som vanligt och berätta om min dag, hihi!
Vi åkte in till västervik imorse och handlade kläder, men påvägen in dit så sitter jag i mitten i baksätet, pappa och jimmie fram. Mamma och Tina sätt brevid mig på sidorna. Alla sitter och pratar, jag smsar och lyssnar på musik så hör jag inget.
Men helt plötsligt så skriker tina till och alla blir tysta... jag kollar bak och det såg ut som en hund som låg dära på vägen och lider. "åh fyfan vad äckligt" skriker jag.. Det var en grävling, som hade sprungit in under bilen, från sidan.
Kurre slog ihjäl den, då grät jag. Jag trodde absolut inte att jag var så känslig, men så fel jag hade..
Efter det, så åkte vi in till västervik.
Jag köpte en vanlig grå tjocktröja och lite underkläder. Finfint! :)
Vi åt god lunch där, tog en grekisksallad för att vara nyttig, bra va?

När vi kom tillbaka så somnade jag och jimmie direkt, och vi sov i två timmar tills mamma väckte oss.
Men nu har min snuskiga bror pruttat hära, så måste tyvärr säga hejdå för jag måste ut och andas!!
Over and out

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0