Inköp

Jag ska kolla efter en ball hatt!
Måste ju ändå in till stan nån dag och köpa nya jeans, saknar mina gråa. Nästan så man blir tårögd. Dem hade hängt med länge, genom alla mina svåra och lyckliga tider. Om man kolla på dem, när det hänger orörda i garderoben, så stog det Lina <3 Tobbe på benet, ett stort hål neranför rumpan, ett på knät och ett på låret. Sen står det vip och något mer utsuddat.. 
Men tillbaka till hattfnattet, jag kollade på en tjej´s blogg, och hon hade skrivit om någon bra hattbutik inne i stan, minns ej vad den hette eller något sånt. Får väl gå tillbaka till hennes blogg igen och kolla, om jag minns vad hon hette. Jobbigt! Jag har bara hunnit städa lite, har inte orken igentligen. Men vill göra det fint i mitt rum.. åh vad jobbigt! Känns som jag har rivigt fram mer skit istället, hjälp!
Jag kommer nog somna snart, känns som jag har sovit bort hela dagen. Det har jag ju också. 
Nu ska jag fortsätta städa, sen ska jag äta middag med min familj. Utan Jimpus, som vanlig. Han jobbar, som vanligt. Han åker fyra - halv fem på morgonen och kommer hem runt 23.00 - 23.30. Då går han och lägger sig, jag träffar aldrig han. Son vanligt!

Nu tillbaka till min städning! hårz.
Over and out


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0