Jag är grymt stolt.

Jag har bränt mig, lyckat! Men det är bara på läpparna. Men ack så ont det gör.
Mina naglar har växt jättemycket, det är väl kanske en som är kort, men jag måste fila ner dem så alla blir lika långa.

Jag är sur eftersom min barndomsvän vägrar svara när jag ringer, så jag tänker inte höra av mig nå mer, så kan det väl gå 8 år innan vi hörs av igen! Jag orkar faktiskt inte bry mig längre, om han vill något. Så hör av dig. hoppas mest att du ser detta nu och inser att våran vänskap lider mot sitt slut.
Lite tråkigt att detta ska hända, ett flertal gånger också. Trodde att vi kunde lära oss av våra misstag, men skulle inte tro det va.. Och en till sak, det är nog menat att vi inte ska vara vänner. Hur tråkigt det än låter!

Nu ska jag lyssna på lite skön musik, har det bra!
Over and out


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0