Jag hatar att jag älskar dig

Idag så åkte min käraste bror Jimmie till Göteborg, han kommer hem på Söndag. Det var ett tag sen man såg brorsan och jag saknar honom, tro det eller ej!
Han ringde nyss, då var han på Liseberg, kul för honom! :) Det enda pappa sa : " Passa dej, där nere brukar ju sakerna gå sönder ibland. HaHa! "
Jo, jag håller med. Det har ju varit många skador där nere i år. Hoppas att inget händer Jimps bara.

Måste passa på och säga att det verkligen är super varmt ute nu. Kanon hett!
Nu ska jag lyssna på håkan hellström, prata med kaisanbajsan och sova lite. Hörs om någon timme kanske ? :p
Over and out







Kommentarer
Postat av: LB

Fin blogg :)

2008-07-25 @ 16:09:20
URL: http://laazi.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jadå den var rätt bra =)

hur har din dag varit ?

2008-07-25 @ 16:11:05
URL: http://juuuliaao.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0