Jag vågar säga att jag är lycklig

Hur står läget till hos lina? - Jag mår bra nu, har fått ur all iska från oscar´s otroghet..
Det är slut mellan oss och jag är glad nu.
Min familj och vänner har fått mig glad.
Men jag kommer ha dem dagar då jag vill bara lägga mig under täcket och inte komma upp nå mer.. Det är dem dagarna jag ska kämpa!
Dem dagarna jag saknar oscar ska jag tänka på allt fin vi delade.

När skolan drar igång så ska jag satsa allt jag har på skolan, jag ska klara detta. Jag ska få dem betyg jag vill ha.
Jag ska få det jobbet jag vill ha ( som jag inte vet men )
Jag ska göra mina föräldrar stolta, jag ska inte låta det hända samma sak för mig som det hände för min storebror i åttan, nian..
Det var en tid som hela får familj blev ostadig, mamma skulle hjälpa min bror, pappa jobbade och jag .. hade nog ingen riktigt som jag kände mig hemma hos.
När han började gymmnasium i södertälje, gick han på sitt drömm gymnasium, lastbilar!
Min familj började göra saker tillsammans, och vi blev som nykära igen!
Det var nog inte bara jag som kände detta hemma, men ingen har vågat sakt något..

I sexan började jag umgås med lite andra personer, som natalie bt kom in i mitt liv då.. vi är vänner än idag, även fast vi inte är lika tighta idag som vi är då.. Natalie rolin och jag blev bra vänner igen, efter lite bråk och sånt.
Jag började snacka mer med pontus och nu skrattar vi och snackar varje dag i skolan!
Jag och jessica var inte så bra kompisar i sexan, men i sjuan blev vi kompisar igen.
Angelica och jag har varit nära vänner, sedan trean-fyran, och är fortfarande. Det är en tjej som har samma humor som mig.
Sen träffade jag.. min bästevän i sexan, jim! Idag är han den jag litar på mest av allt, och det började med att han kommenterade mina foton på playahead.. Jag kommer ihåg att dem var inte så snälla, men sen började vi snacka mer och mer, han fick min msn och där snackade vi varje dag. Sommarlovet förra året träffades vi ganska mycket, vi smsade och allt. Sen i augusti, hände det något.. Han behövde mig inte längre, vi slutade prata med varandra, hälsade inte på varandra när vi sågs.. I december, råkade han skriva till mig, av ett misstag. Han skulle skriva till en annan, så började vi snacka igen. Och det är jag så himla glad för! Annars hade jag inte haft han idag.

I sjuan började jag snacka med lite folk som gick i nian i vår skola, tillexempel isabelle som är min närmsta tjejkompis idag, vi träffades i skogen, vid källbrink på orgentering ( stavning ) då var carro med också, henne alltså. Sen sprang jag med rolin, alla vi fyra hade gått vilse, och vi gick och pratade.. Dagen efter hade jag match i tomtberga. Då var bella där på kvällen, och vi började prata med varandra, eftersom vår gemensama kompis johanna var där så.
Nu är jag och bella väldigt bra kompisar, vi hade lite dålig tid i januari - april. Det är över nu!
Carro, ni vet den tjejen jag var med varje dag januari - april ? Hon står mig nära och stöttade mig jätte mycket och gör fortfarande, vi har alltid kul :)

Nu fick ni lite info om mig. hihi

Kommentarer
Postat av: Jonna

Detsamma sötnos :)

2008-07-13 @ 11:06:20
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: tack detsamma gumman:) vad ska du göra idag?

2008-07-13 @ 11:09:16
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: malin

heey detsamma till dig :)

2008-07-13 @ 11:12:31
URL: http://passiontofashion.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo, jag skulle inte ens vilja smaka.

2008-07-13 @ 11:14:17
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: I D A

Hej på dig :) Detsamma!

kram, i

2008-07-13 @ 11:28:35
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ha en bra dag du också :) fin blogg btw!

2008-07-14 @ 14:38:31



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0