Kväll

Nu kom jag precis hem, har varit med jim och robin.
Vi var först vid kebaben, jim hade käkat när jag mötte dem.
Efter vi hade suttit dära så gick vi till donken, där åt jag.
Vi satt där kanske i en halvtimme..
Jag köpte en glass och vi gick till gungorna, där skrek vi på någon edward och jiddra med emosar! haha
Sen kom lilla elias, 4 år. Han visade oss alla våra kunskaper och hade jättekul, fick reda på att han var lite kär i mig ;$
Vi satt där i säkert tre timmar och bara skratta, åt allt!
Vi gick till shell och köpte plopp, fyra stycken och satte oss på bilvägen.
Där tjaffsade jag med någon som kallade mig fjortis och jag bara forsätte, haha !
Efter ett litet tag kom det fram en gubbe till oss som gav oss en öl, haha. eh tack ? :D
Vi gick till shell och köpte cola och alla gick hem!

tack för en lyckad kväll grabbar, jag tycker om er!
Ni är bra också, riktigt jävla fucking amazing.

Over and out


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0