Lista

100 frågor
TESTET BÖRJAR: 15.17

1. Namn - Lina
2. Ålder? -  Fyller 14 i vinter
3. Vart bor du? - Stockholm
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, jimmie och en katt
5. Färg på ditt hus? - Tegel?..
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
7. När är du född? - 94
8. Klass? - 8B
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - Nej
11. När gick du upp i morse? - Halv 12
12. När ska du sova? - När jag somnar?
13. Duschat idag? - Nope
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit idag? - Massa mackor
17. Dagens klädsel? - Ett linne och mjukisbyxor
18. Dagens smink? - Inget ännu.
19. Dagens sötnos? -  Ingen...
20. Dagens roligaste? -  Linus

socialt:
21. Har du många vänner? - Jo? ;p
22. Hur många har du kysst? - Flera stycken. 
23. Vem kramade du senast? - Tina
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - oscar 
27. Har du pojk/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Niclas
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Niclas

favorit:
31. Film? - Vet många
32. Låt? - Samma där
33. Mat? - emh..
34. Dryck? - emh..
35. Färg? -  Finns många
37. Stad? - Stockholm!
38. Land? - Spainen, fråga inte varför..
39. Ämne i skolan? - Matematik
40. Människa? - Alla mina vänner betyder lika mycket

senaste:
41. Personen du tänkte på? - Gustav
42. Personen du kysste? - Oscar innan han åkte
43. Gången du spydde? - Minns inte
44. Gången du grät? - Några dagar sen
45. Pizzan du åt? - Nån vanlig..
46. Gången du var i Göteborg? - Förra året
47. Gången du var i Stockholm? - emh.. 13 jui
48. Gången du var full? - Nån månad sedan kanske.
49. Gången du var hög? - Aldrig.

antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Det beror på.
54. Tvspel eller datorspel? - Dataaaa (h)
55. Singel eller upptagen? - Just nu, singel.
56. Hångla eller ha sex? - Hahaha, gissa !!
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Peah
58. Ragga eller bli uppraggad? - Beror på.
59. Big Brother eller Paradise hotel? -Big Brother. 
60. Blont eller svart hår? - Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Jag är båda..
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Kebab tror jag
67. Randigt eller prickigt? - Radigt.
68. Älska eller älskas? - Haha, emh.. båda kanske
69. Leva eller dö? - Leva

antal:
70. Personer du älskar? - Mina nära och kära
71. Personer du hatar? - Några få
72. Gånger du varit full? - Lite privat tänker jag vara
74. Glassar du ätit på en dag? - Mitt rekord är 23!
75. Festivaler du varit på/ska på senare : Inget planerat
76. Gånger du haft minnesluckor? - Flera gånger
77. Gånger du varit hög? - Never
78. Personer du saknar just nu? - Några stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Någon gång

vem:
80. Vill du kyssa nu? - Haha, emh..
81. Ska du träffa imorgon? - Flera stycken!
82. Sjöng du senast för? - Den som lyssnade
83. Hade du senast msn-konversation med? - Mitt ex. 
84. Spelade du tvspel med senast? - Minns ej
86. Vill du kasta en sten  huvudet på? - Oscar
87. Förtjänar att dö? - I dont know?
88. Är söt? - Jääättemånga :)
89. Vill du sova jämsides med inatt? - Inatt? Jag vet inte

vad:
90. Gör dig glad? - Det finns många saker
91. Gör dig ledsen? - Saknad
92. Vill du helst göra nu? - Vill åka hem och hämta mina saker.
93. Önskar du att du slapp göra? - Åka till oscar och hämta mina saker
94. Vill du ha nu? - Sol
95. Önska du dig i födelsedagspresent? - Haha, emmh..
96. Längtar du till? - Skolan, emh sajk? Jag vet inte
97. Tycker du om dina betyg? - Jag älskar dem, ellerinte
98. Ångrar du i ditt liv? - Jag ångrar ganska mycket.
99. Är det bästa som hänt dig? - Det finns många bra saker
100. Hur mycket är klockan? - 15.24

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0